Saturday, May 05, 2007

AFUNDI EBI...

Musim AF tahun ni, aku buat keje giler.
Banyak betul vote yang aku hantar untuk student yang bernama Ebi dari Sabah ni. Kenapa aku suka EBI? hehehe.. aku terpikat tang rambut dia, pastu bila dengar suara pulak, ada macam ala2 ONCE dewa19, bukanlah sama sangat, tapi suara dia macam ada sengau2 lemak capur malas. Camner tu ek!

Tapi, kesian ebi, dah 3 minggu magic dia hilang. GAli ebi... gali ....

tapi, aku percaya, ebi ada kekuatan tersendiri, dia ada AURA yang boleh buat org jatuh suka pada dia. sedikit Naif, tapi tak lah keterlaluan, boleh dibendung lagi kenaifannya, walaupun dia dtg dari keluarga yang susah. Bayangkanlah..., di zaman millenium ni ada lagi yang tinggal di kawasan yang tidak ada bekalan elektrik.

ebi... ebi....


SORRY EBI....., CINTA DAH BERALIH ARAH... FOR AF6 (2008) I DAH SUKA KAT RIZ PULAK... APE KE HE NYE YONG... HAHAHA

No comments: