Saturday, June 27, 2009

Good Bye MJ

Pagi ni aku relaks2 je kat rumah, mengemas sikit2 apa yang patut sebelum Mem Besar balik umah dan bakal menjerit tgk keadaan rumah yang tak terurus sepanjang peninggalannya sebulan ke kampung. sambil2 aku tengok MTV pasal Tribute utk Michael Jackson laptop kat depan mata ni pun aku gasakkan mencari clips MJ yang hebat2 yang dah semakin dilupakan sebelum pemergiannya dulu. Hehe... tak sangka aku sbb MJ pun air mata aku ni boleh keluar. Syahdu Oooo... sbb aku membesar dgn lagu2 dia. Apa yg aku ingat, kalau tak salah aku, cassette pertama yang dalam hidup aku yang aku beli ialah cassete MJ. Tajuknya DANGEROUS... masa tu aku sekolah rendah lagi. Kalau tak salah masa tu tgh top lagu Black n White. Aku teruja tgk video clip dia yang leh tukar2 muka org tu... Cassette MJ yang kedua aku beli yang ada lagu soundtrack Free Willy tu.. Will U be There... itulah antara lagu yang aku hafal dari mula sampai abis.. tapi la ni tak ingat dah kot..

Dari pemerhatian aku, MJ ni humble org nya, n dia jujur dengan apa yang dipersembahkannya. Itu sbb semua lagu dia boleh sampai dalam hati kita.

Al-Fatihah utk Mikael...

No comments: