Monday, October 16, 2006

Gigiku sakit!!!




macam mana nak buat ni.., gigi geraham ku sakit lagi. Aduuhh.., dahla dlm puasa ni dia buat hal pulak. macam nak aje aku letakkan minyak angin dlm mulut ni. boleh ke?. ntah! aku tak tau apa hukumnya, tapi ubat gigi tu pun berangin jugak. masuk jugak dalam mulut, kalau tersilap gaya ada jugak tertelan sikit.. hehe.. hukumnya makhruh kan kalau gosok gigi dlm bulan puasa. letak minyak angin dlm mulut pun makhruk gak ke? ke haram???

Takpelah, sbb aku dah was-was, baik aku diam aje.., tahan je rasa sakit ni.., ignore kan aje ek! lama2 hilangla sakit tu. eee boleh ke? mau ke dia hilang? nih bukan stakat gigi je sakit ni..., kepala2 aku pun rasa berdenyut2 gak ni sbbkan denyutan di gigi. Adooiiiihhh!!!!!!

skrg ni baru pukul 2.45pm lebih kurang lagi 4 jam lagi nak berbuka ni, boleh ke aku tahan... TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: