Thursday, December 04, 2008

MEMBERSIHKAN SAWANG

Fuh.. banyaknya sawang yang nak di clearkan nih. Maklumlah dah lama aku mengabaikan blog aku nan satu ini. Tanpa aku sedar... rupanya akaun trial Msjbox aku dah tamat tempoh rupanya. Patutla ruang sembang tu statik mcm tu aje..., aku tak bayor yuran rupanya. Hehe... En. Junaidi nanti, kalau ada kelapangan, akan saya langgan msjbox mu ittew. Tunggu....

Terima Kasih aku ucapkan pada rakan2 yang telah mengucapkan Selamat Hari Jadi pada aku yang dah tua ni.. huhu..

Untuk pengetahuan semua.., gambo kek kat bawah tu, bukannya gambo kek ari jadi aku yg real, mana tah aku jumpa gambar tu. Macam menarik je aku tengok, so aku tepek la kat situ. Aku sendiri pun terliur menengokkan keranuman susunan stroberi yg merah itu. Kat manalah ada jual kek cam tu eh...

Kerja tempat baru??? huhu tak confirm lagi bila boleh mula nih.. sob sob...

No comments: