Friday, December 05, 2008

Time for WORK OUT!!



Sedang asyik aku memakan makanan lunch aku tgh hari semalam, aku didatangi dua org salesman. Selalunya, aku tak suka dipujuk rayu untuk membeli produk jurujual2 ketika aku sedang makan dan selalunya aku dengan jujurnya akan bg tau "minta maaf ye encik, saya sedang makan, saya harap saya tidak diganggu" dan kebiasaannya mereka memahami lantas beredar dari meja makanku.

Tapi bila melihatkan brochure "Fitnessfirst" di tangan salesman yang 2 org ini, membuatkan hati aku lembut. Malah aku pelawa pula mereka duduk. Hairan bin ajaib nya.

setelah mendapatkan penerangan dari mereka, aku bersetuju untuk menempatkan diri aku di pusat fitness tu. Dengan bayaran serendah rm 29.90 aku layak menggunakan service yang disediakan di sana. Rugilah aku kalau tak grab peluang ni kan, selama ni aku memang tercari2 tempat utk beriadah. Nah... peluang di depan mata, apa ditunggu lagi.

Esok pagi, aku ada appointment dengan consultant di FitnessFirst menara Axis..., tak sabar aku nak me NYAH kan lemak2 yg dah lama menyelaputi badan ku ini.

Andainya salesman2 tu tipu aku..., siapla korang, akan ku cari u all sampai ke lubang cacing!!!!!

No comments: