Monday, October 20, 2008

2 INTERVIEWS IN A SAME DAY

Last Friday aku pegi interview kerja, dah lama tak ditemuduga, nervous gak rasanya. Aku keluar rumah seawal 7.30 pagi dan terus menuju ke Kajang. Jauhnya ofis tu..., dekat area Semenyih sana nun. Takpelah... aku cuba je, at least boleh la warm up untuk sesi interview aku yang seterusnya di Damansara.
Selesai interview di Kajang, masa awal lagi...., ada lagi 2 jam. So aku amik kesempatan untuk bagi ikan makan sel2 kering di kaki aku. Laparnya aku tengok ikan2 tu..., nampak sangat byk betul daki kat kaki aku. hehe.... 10 minit pun berlalu aku bayar rm5 kat apek tu. Nak bagi ikan dia makan pun kena bayar...

paha saper yg besar tuh??

Melilau aku nak cari kawasan Sunway Damansara tu, aku sampai lewat setengah jam, nasib baik dah call ofis tu awal2. Interviews went well.... boleh tidor lena pas ni...

No comments: