Friday, August 22, 2008

MALAM YANG HANGAT

Malam yang hangat,
Tinggi suhunya untuk bacaan celcius,
Ingin saja aku menjadi sang lelaki,
bisa membuang baju tatkala haba panas menggila.

Malam yang hangat,
Haba yang hangat terus menyelubungi malamku,
Mungkinkah hujan bakal membasahi bumi esok pagi?
Akan ada pagi yang nyamankah,
Hadiah untukku tatkala kelopak mata mula membuka.

Malamku masih hangat,
Sehangat dikurung di dalam ketuhar,
Haruskah aku mencapai tuala,
Lantas menyiram diriku di dalam kamar mandi biru itu,
Menyegarkan diriku dengan sabun mandi yang harum,
Moga lena tidurku diulit mimpi yang nyaman lagi hangat..
Ooooppsss!!! Hangat??

Hehe.... panas sungguh suhu mlm ni, tanpa sengaja tiba2 lahirlah sajak yg ntahapahapa kat atas tu...

3 comments:

Opah Noi said...

Amboi2 Su....
sana hangat sini hangat... jadi Opah panggil Su hangat je la...ganti Leina hangat...hehe..hangat bersopan sikit dari hot kan...apa nak buat...dah musim hangat..

su77 said...

Tak hangat lagi dah opah..., ari2 ujan skarang ni, Tidur pun best je

Anonymous said...

aper lar acik ni...
ske wat lawok jer....
hahahaha....
boleh msuk RAJA LAWAK..


(eikin & meme)