Sunday, August 03, 2008

RIZ & NADIA

Sekarang ni aku ada kegilaan baru. Tiap2 hari mesti aku nak visit blog2 yg ada cerita pasal couple favourite aku mcm dalam gambar kat sebelah ni. Antara blog n website yg wajib dilayari tiap2 hari:
-blog Sarah dar Brunei
-blog Qis
- blog Nadia
- blog Rianz
- Portal Rizfc (Riz Angels)


Tu tak termasuk lagi forum cari (rumah PEPARI n RIA), sejak server lmbab giler ni, aku tak terikut lagi dah nak melawat kedua2 rumah ni.... tak terkejor yong.

Disebabkan Riz nih, bil tepon aku naik dengan jayanya, yelah kalau aku tak dapat nak baca bolg2 fav aku ni dekat pc, aku surf lak kat hp. sekali bill sampai..., lebih surfing dari aku buat call. Inilah penangan Riz, yop dari Perak nih..., aku suka dia sebab bakat dia n pakej yg dia ada, bukan suka sbb lain tau! Hidop YOP!!!

No comments: